Wednesday, May 12, 2010

Congrates Atikah!

This is a set of cupcakes won by Atikah :-)
mula2 atikah requsted for fresh strawberry cupcakes tp sebab atikah dtg jauh dr johor (she's working there and balik KL weekends), so takut strawberry tu tak tahan.. i'm still thinking of doing another contest.. ape tema pulak kali ni.. kena bg yg susah2 sikit la.. hehehehe.. so tunggu ya.. ;D

dua atau tiga hari lepas ade sorang email i.. cakap dia teringin sgt nak rase cupcakes i ni.. tapi tak ada event nak order.. mm.. well, do we have to wait for events to have cupcakes? rasanya tak perlu kot.. kalau teringin tu order je.. kalau tak dpt dengan i, ramai sgt sekarang ni yg buat.. or u can order from my students jugak.. i have a list of my students linked to their cupcakes business kat belah kanan blog nie. resepi sama mcm yg i guna untuk buat cupcakes nie.. unless if they use their own resepi, tapi mungkin lebih sedap kot? :D

also, i'm preparing my resepi in ebook form for all of you yg jauh2 and tak boleh nak order, boleh beli my resepi ni. insya allah, coming soon! all my resepi tak payah pakai penimbang nak sukat 175g, 50g, ... really easy! 

ok gotto run now. ada masa nanti saya tulis panjang panjang ok. 
take care!

edi 

4 comments:

Unknown said...

edi, i hate scale. aku nak recipe yg guna sukatan cawan & sudu. sahaja.

oh, bila aku nka rasa cupcake kau ni? hantar ke cyberjaya boleh tak? hihihi...

Edi said...

azq, hehehe... samala kiter.. tengok resepi ade kena timbang2 je terus cancel..

cyberjaya dekat je dengan bandar saujana putra.. ape kata ko dtg rumah aku? :D

Unknown said...

lunchtime jumaat sempat, hari lain mmg tak sempat. wah! ini sudah bagus.. boleh lunch sama sekali... nanti aku tapau apa2 gi rumah kau.. jumaat bila kau free?

Edi said...

ape daa azq.. jumaat aku kije la.. tapi jumaat esok aku cuti ade kelas cupcakes.. nak singgah meh la.. :)